• -

Firma Comarch oferuje bezpłatne warsztaty dla studentów

Category : Aktualności

Zapraszamy, przed Tobą 3 kroki do udziału w bezpłatnym szkoleniu:

1.    Wejdź w podane poniżej linki, wybierz interesujące Cię szkolenie i porównaj z terminami dostępnymi w grafice poniżej

•    Kurs Adobe Photoshop
•    Kurs Excel 2016
•    Szkolenie analizy danych biznesowych z wykorzystaniem MS Excel
•    Power BI – analiza oraz wizualizacja danych
•    Programowanie.NET
•    Kurs SQL – język dostępu do bazy danych
•    Tworzenie aplikacji Internetowych z wykorzystaniem ASP.NET Core
•    Szkolenie MS Excel 2016
•    VBA w MS Excel (cz. 1) podstawy programowania
•    Zaawansowany język SQL i analiza danych w Oracle

2.    Zarejestruj się na szkolenie wypełniając formularz dostępny na stronie: https://www.comarch.pl/szkolenia/. Formularz prosimy wysłać na adres: edukacja.erp@comarch.pl  Rejestracja możliwa będzie od 15.06.2018 r. Wcześniejsze aplikacje nie będą brane pod uwagę.
3.    Upewnij się, że Twoja rejestracja została zakończona pomyślnie. Sprawdź swoją skrzynkę mailową lub skontaktuj się poprzez adres: edukacja.erp@comarch.pl
Przeczytaj – znajdziesz tu ważne dla Ciebie informacje!

Przykładowe szkolenia, w których możecie wziąć udział za darmo:

tabela_v2
  •   Organizatorem Usług Szkoleniowych jest COMARCH Spółka Akcyjna z siedzibą w Krakowie 31-864, al. Jana Pawła II 39A wpisana w rejestrze przedsiębiorców KRS prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000057567, NIP: 677-00-65-406, REGON 350527377,  wysokość kapitału zakładowego Spółki wynosi 8.133.349,00 zł, kapitał zakładowy został wpłacony w całości.

 

  •    Parametry szkoleń stacjonarnych:

a.    godzina szkoleniowa/lekcyjna = 45 min zegarowych
b.    dzień szkoleniowy trwa nie dłużej niż 8 godzin lekcyjnych
c.    dzień szkoleniowy zawiera co najmniej 2 przerwy 15 min i jedną dłuższą przerwę (od 30 do 60 min);
d.    łączny czas trwania dnia szkoleniowego nie przekracza 8 godzin zegarowych
e.    jednorazowo szkolenia nie trwają dłużej niż 5 następujących po sobie dni szkoleniowych

  • Oferowane przez Comarch Szkolenia odbywają się  jedynie w terminach wyszczególnionych w tabeli. Są one w 100% bezpłatne.
  • Uczestnikiem szkoleń może być tylko i wyłącznie osoba posiadająca status studenta.
  • Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
  • W przypadku odwołania Szkolenia, Organizator zaproponuje Uczestnikom inny termin Szkolenia.

Wszystkich studentów zachęcamy do skorzystania z oferty szkoleniowej Comarch. Prosimy jednocześnie o przemyślane rezerwacje.


Wykłady Profesora Jörga Beckera

Category : Aktualności

Zapraszamy na otwarte wykłady Profesora Jörga Beckera, znanego i cenionego na świecie eksperta w dziedzinie modelowania i zarządzania procesami biznesowymi. W obszarze elektronicznych systemów sprzedaży detalicznej Profesor Jörg Becker jest najczęściej cytowanym naukowcem na świecie. Wykłady te na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu odbędą się w następujących terminach:
18.06.2018 (poniedziałek) godz. 11.00 sala A1 – „Retail Information Systems – A Framework
20.06.2018 (środa) godz. 11.00 sala P1 – “E- government – Think digitalization to its end


  • -

Udział Pracowników Katedry w konferencjach międzynarodowych na Maderze (Portugalia)

Category : Aktualności

W dniach 20-34 marca 2018 roku pracownicy Katedry Systemów Informacyjnych: prof. Leszek Maciaszek, dr Wiesława Gryncewicz oraz dr Artur Rot aktywnie uczestniczyli w następujacych konferencjach międzynarodowych, obywających się na Maderze (Portugalia):

  • The 20th International Conference on Enterprise Information Systems (ICEIS) – www.iceis.org
  • The Intenational Conference on Evaluation of Novel Approaches to Software Engineering (ENASE) – www.enase.org
  • The International Conference on Information and Communication Technologies for Ageing Well and e-Health (ICT4AWE) – www.ict4ageingwell.org

Prof. Leszek Maciaszek pełnił funkcję przewodniczącego komitetu programowego konferencji ENASE oraz współprzewodniczącego komitetu konferencji ICT4AWE. Opublikowany artykuł pt. „Business Challenges and Technological Innovations Applied in the ICT Platform for Occupational Activation of Senior Citizens” autorstwa Wiesławy Gryncewicz, Artur Rota i Roberta Kutery był prezentowany podczas konferencji 4rd International Conference on Information and Communication Technologies for Ageing Well and e-Health.

 


  • -

Wykład gościnny firmy HICRON

Category : Aktualności

Serdecznie zapraszamy na wykład gościnny przedstawicieli firmy HICRON pt. „Inżynieria Procesów Biznesowych w praktyce” w ramach zajęć Inżynieria Procesów Biznesowych, prowadzonych przez prof. dr hab. Bogdana Franczyka. Prezentacja odbędzie się w najbliższy czwartek (04.01.2018) w godz. 8.00 do 9.30 w sali nr 11 bud. A Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Wykład poprowadzi Pan Wojciech Stanko.

 

Wojciech Stanko (Associated Partner, SAP Solution Architect), ekspert w obszarze analiz procesów biznesowych. Kluczowa osoba w firmie Hicron, związana z firmą od ponad 11 lat, z dużym doświadczeniem w każdej roli: programisty, konsultanta, architekta kompleksowych rozwiązań a także Project Managera oraz lidera zespołów w międzynarodowych projektach. Autor dedykowanego rozwiązania do obsługi procesów gwarancyjnego w branży Automotive – Hicron Warranty Solution. Odpowiada za analizę potrzeb, doradzanie oraz projektowanie rozwiązań informatycznych na najwyższym poziomie, głównie dla motoryzacji, zwłaszcza w obszarze procesów gwarancyjnych (SAP WTY Warranty).

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych!!!

 


Wykorzystanie Business Intelligence w Volvo

Category : Aktualności

W dniu 30.11.2017 r. odbyło się kolejne spotkanie mające na celu budowanie relacji naszej Uczelni ze światem biznesu.

Tym razem gościliśmy firmę Volvo Group IT. Wykład pt.:” Wykorzystanie Business Intelligence w Volvo” przedstawił pan Piotr Zając, analityk biznesowy z zakresu IT.

Oferta edukacyjna Volvo Group IT kierowana jest do pracowników naukowych prowadzących zajęcia dydaktyczne, pragnących poszerzyć swój program o przykłady praktycznego zastosowania wiedzy IT w biznesie. Tegoroczny cykl spotkań zatytułowany jest „Tworzenie i zarządzanie produktami i usługami IT dla światowej grupy Volvo”. Tematy modułów obejmują: analizę biznesową, development, zarządzanie projektami, zarządzanie usługami IT, utrzymanie i wsparcie aplikacji, testowanie oraz dedykowane szkolenia i warsztaty z wiedzy ogólnej. Wszystkie wykłady i warsztaty oparte są o realne zagadnienia wynikające z doświadczeń tej firmy.

Czwartkowy wykład wzbudził duże zainteresowanie wśród studentów, niektórzy z nich zostali dłużej, by porozmawiać o możliwościach zrealizowania praktyk w Volvo Group.

Ze strony Katedry Systemów Informacyjnych za kontakty z firmą Volvo Group odpowiada dr Wiesława Gryncewicz.


  • -

Seminarium podsumowujące projekt ActGo-Gate

Category : Aktualności

W dniach 17.11-19.11.2017 w Szklarskiej Porębie odbyło się seminarium naukowe podsumowujące rezultaty oraz promujące projekt Active Retiree and Golden Workers Gate (ActGo-Gate), realizowany w Katedrze Systemów Informacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Projekt jest finansowany w ramach Programu Wspólnego Ambient Assisted Living (AAL), a realizowany jest w ramach konsorcjum 7 partnerów z Niemiec, Szwajcarii i Polski. Celem ogólnym programu jest poprawa jakości życia ludzi starszych przez wykorzystywanie do tych celów technologii IT. Celem samego projektu było stworzenie elektronicznej platformy wymiany dedykowanej przedsiębiorczości, sprzyjającej samorealizacji i aktywizacji na polu życia zawodowego i społecznego osób dojrzałych oraz aktywnych emerytów. W wyniku realizacji projektu stworzony został model platformy wymiany usług wśród członków lokalnych społeczności wraz z propozycją systemu informatycznego wspierającego jej działanie. Katedra Systemów Informacyjnych jest liderem prac związanych z implementacją programistyczną systemu informatycznego, zajmowała się także testowaniem i ewaluacją analizy funkcjonalnej platformy oraz współtworzyła model biznesowy jej praktycznego wykorzystania. Zespół Katedry realizował również badania, ukierunkowane na identyfikację kompetencji cyfrowych seniorów w Polsce i sprawdzenie aplikowalności platformy oraz jej modelu biznesowego w warunkach polskich. Katedra zajmuje się także aktualnie zadaniami związanymi z promocją projektu i upowszechnianiem wyników badań na forach naukowych oraz praktyki biznesowej.
Opiekunem naukowym projektu jest prof. Leszek Maciaszek, a funkcję kierownika pełni dr Wiesława Gryncewicz.


  • -

Gościnny wykład firmy Softjourn

Category : Aktualności

Wzorem ubiegłego roku, gościliśmy na naszej Uczelni przedstawicieli firmy Softjourn z wykładem na temat IT Project Management w ramach przedmiotu Podstawy systemów informacyjnych prowadzonego przez dr Wiesławę Gryncewicz i dr Maję Leszczyńską.

Softjourn to międzynarodowe przedsiębiorstwo usługowe zaliczane do 100 najlepszych przedsiębiorstw outsourcingowych na świecie, oferujące pełną gamę różnego rodzaju oprogramowania, w szczególności w zakresie finansów, systemów sprzedaży biletów oraz telekomunikacji.

Na rynku IT Softjourn jest obecny od 2001 roku, zrealizował już  ponad 500 projektów. Główna siedziba firmy znajduję się w Dolinie Krzemowej w USA. Od 2005 roku w Ivano-Frankowsku działa centrum rozwoju oprogramowania, a od 2015 roku trwa również budowanie oddziału firmy we Wrocławiu.

Firmę Softjourn reprezentowały dwie osoby Martyna Jancewicz oraz Yevgen Vershynin.

Ze strony Katedry Systemów Informacyjnych za kontakty z firmą Softjourn odpowiada dr Wiesława Gryncewicz.

 


  • -

Spotkanie członków konsorcjum projektu ActGo-Gate

Category : Aktualności

W dniach 18.10.-19.10.2017 pracownicy Katedry gościli na Uniwersytecie w St. Gallen w Szwajcarii w ramach podsumowującego spotkania członków konsorcjum realizującego projekt ActGo-Gate. W spotkaniach i warsztatach brali udział partnerzy Katedry, reprezentujący różne uczelnie, organizacje i firmy z Niemiec oraz Szwajcarii. Ze strony Katedry Systemów Informacyjnych w spotkaniach brali udział: dr Wiesława Gryncewicz, mgr Robert Kutera, mgr Paweł Gibalski, inż. Paweł Szpak, mgr Paweł Kuczyński.

Celem spotkania były liczne wielostronne uzgodnienia w zakresie zaplanowania końcowych prac oraz raportowania uzyskanych wyników na poziomie technologicznym, merytorycznym, biznesowym oraz organizacyjnym. Uzgadniane były również kwestie komercjalizacji i upowszechniania teoretycznych i praktycznych rezultatów projektu ActGo-Gate.

Projekt jest wynikiem współpracy UE we Wrocławiu z Uniwersytetem w St. Gallen w ramach umowy Independent Living realizowanej w Katedrze Systemów Informacyjnych. Nasza Uczelnia jest jednym z partnerów w międzynarodowym konsorcjum, które otrzymało grant na finansowanie projektu w ramach szóstego międzynarodowego konkursu w Programie Wspólnym Ambient Assisted Living (AAL). W ramach międzynarodowego konsorcjum instytucji i uczelni, w którym są: Uniwersytet St. Gallen − Institute of Information Management, Business Engineering Institute, Benevol St. Gallen i Clavis IT (ze Szwajcarii) oraz Entwicklungszentrum Gut Altwerden GmbH i Alster Service Center GmbH (z Niemiec), nasz Uniwersytet zajmuje się stworzeniem elektronicznej platformy oferowania, zamawiania, dostarczania i rozliczania usług dla konsumentów, adresując pomysł do osób starszych.

Więcej o projekcie ActGo-Gate można przeczytać tutaj


  • -

Visual Paradigm

Category : Aktualności

As an Academic Training Partner of Visual Paradigm, Wroclaw University of Economics is issued software tools for educational use, which cover UML, BPMN, Agile story mapping, etc.

 


  • -